Min nya skatt !

Är inköpt nu :) Nu är den uppladdad o näästan klar. de ju förbannat va de ska installeras saker hit o dit som är simpla men som får en och känna sig noll-datakunning så man ändå har lust ringa nån datanörd att fixa den !
Helgen är kommen och jag är typ helt ledig ? Skönt. Fårse om jag åker mot Happis imorgon för att prova utelivet där. "tänk, man festar i två länder under en och samma kväll" woow...

Från de ena till de andra smider jag lite planer på än så länge secret mission. Beror på hur många siffror som trillar in på kontot den 25:e.
Fan, sitter här o har hemlisar me mig själv. jag vill ju göra dehär så varför gör jag de bara inte ?!
Ska ta o fortsätta bråka me mig själv med den vettiga & lite ovettiga sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0