De' senaste: (överkalix brytning)


- Jag har fixat Snöskoterbevis under gågna helgen !
- Jag har fått en räkning från testet jag gjorde om hur gammal jag blir, 249 jävla kronor kostade de!
  (dum som jag var fyllde ja i adress &personnr)
- Jag har joppat lite mer än annars !
- De blev suprise då jag öppna lönespecen, Härliga tiden inväntas!
- Mamma har insett att jag snart kommer åka iväg = hon kommer få en sömnlös sommar,
  Näe skämta bara (?). don't worry!
- Bilderna från fotograferingen jag ida&moa gjorde för ett tag sen har kommit !
- Jag var klapp kanon förra söndagen.
- Jag har börjat få träningsvärk lite då&då, Försöker komma igång me nån slags träning?!


                                         
                                                                                  Hur många bilringar ser ni?



Jag tänkte såhär förresten om bloggen. hellre uppdaterar jag sällan o gör mer roligt inlägg än vanligt vardagstrams ! Så är tillbaka nästa gång de hänt bra saker som är värda ta upp. Ajöken så länge !

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Råkade du ut för bonus? :P

2009-02-23 @ 19:23:26
Postat av: carro

Riktigt fin bild på dig ju :)

2009-02-24 @ 17:09:16
URL: http://carrohaggstrom.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag tror jag ser fem stycken, eller kanske sex.. haha, nää jag bara skoja!! Jättefiin bild Iida :)

2009-02-26 @ 18:13:53
Postat av: LD

du är så jävla snygg iida!

2009-03-05 @ 19:17:15
URL: http://linneadrugge.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det är ju en jätte fin bild :D

2009-03-11 @ 11:38:39
URL: http://yokoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0