Hola !

Såå, ni vill se att jag lever så här varsegod, läs på nu :)

Nu har man börjat smälta in här igen. o lika fort försvann minnet på vilken dag de typ, haha.. va har jag vart här ? 4 dagar`? :P haha.

Nåja.. Jag bor nu iaf me ett gäng killkompisar. och givet så agerar jag städ&mat tant här som kompensation. annars så flyttar jag in i min lägenhet 1:a maj, nyrenoverad dyr fin lägenhet mitt i smeten. Så de blir bra grejer.
Har inte direkt letat jobb ännu utan bara semestra på. Men faktiskt så har jag "jobbinterjuv" imorrn typ på en svensk fin restuarang. Så hoppas hoppas :)

har också tagit de otroligt lugnt, nu 2:a kvällen helt nykter. elr ja nästan :) dom andra kvällarna vill jag inte ta upp så mkt på tal. haha.. urspårade typ. En kväll hade vi truck kväll, Jens (en jag bor me) satt i rullstol hela kvällen o där skjutsa vi runt han hela tiden, shot monopol vilket slutade me att jag var på toa 3 ggr, o sen resten låter vi vara osagt :)

Idag har vi vart på utflykt, i närheten finns ett gammalt inhängat område med gammalt  fort  liknande rashus typ, brevid havet o jätte mysigt. vi var även nog seriösa att vi tog med oss picknick dit. 

 


Nu i skrivande stund har vi precis fått internet till lägenheten så de knäpptyst o man hör bara datorerna som går på högvarv :) Skönt ha internet här "hemma". 
Imorrn blir de stranden tidigt och fortsätta bygga på brännan och säkert också spela beachvolleyboll :)

Såå, då hörs vi lite senare !  

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur varmt är det där nu? :)

2009-04-23 @ 17:08:22
Postat av: Carro Häggström

Skulle vilja byta plats med dig för värmens skull :p hehe.

2009-04-23 @ 19:25:45
URL: http://carrohaggstrom.blogg.se/
Postat av: maddiis

Jag vill också ! :)

2009-04-24 @ 13:56:53
URL: http://madelenehaggstrom.blogg.se/
Postat av: carro

hoppas du överlever sommaren!;D haha

2009-04-26 @ 19:12:57
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0