Seriösa Söndag!

Nykter Helg och därmed seriös söndag.

- Laddade upp lite bilder på pixboxen jag tänkt göra nu ett tag.
- Laddat hem massa ny musik jag ska trycka in i telefonen så jag har musik att lyssna på flyget :)
- Uppdaterar HÄR.

Inte illa pinkat.

Så, på Torsdag drar jag alltså. Blir att stanna i sthlm till fredag natt. Ska sova över hos min små kusin och hennes söta bebis.  Ska bli kul att träffa dem ! :)
Sen Blir de att campa på arlanda till Lörda morgon kl 4 då de blir incheckning och 6 på morgon lämnar jag landet Suezia till Mallorca, magaluf. (öns bästa party place)
Meen sjukt kul de kommer bli !
Sen är de en annan femma när jag ska åka hem :) Har lite planer på åka till Barcelona efter utbildningen och bo hos Emil just och kanske prova på jobba där. Who knows. Inte jag änn iaf ;)

har skapat en resedagbok (IidaLarson) där jag tänkte vara seriös och uppdatera lite då jag ska samla alla mina resor där. Seriös menar att mamma kan läsa den utan att behöva oroa sig typ. sen kanske man skriver  lite mer ocensuerat här :P
 de var min plan tänkte jag ! haha

Nu känner jag mig nöjd. har uppdaterat färdigt nu. ciao!


Kommentarer
Postat av: carro

din mamma:D hahaha! så kuuul.

2008-09-08 @ 02:06:53
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: carro

hahaha ja jag vet. just därför det var så kul :D joo, det var det väl. dom hade väl mest kul. jag är less på fest. less på allt. less på livet:P hahaha

2008-09-08 @ 19:00:37
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0