packa...

Japp, nu ar de packning som galler. imorrn aker jag hemat ! de kommer saklart bli overvikt! ojoj va jobbigt.. Flyga hela satans dagen, sova pa arlanda och Seen finally komma hem pa fredag..
Idag har jag less, vill inte hem, less pa flyga. totalt kommer jag ha suttit pa 7 flygplan, vada jobbigt?!
naja, ska bli for wuunderbart ta pa sig rena klader ist for alla mogelklader man haft nu i 4 v. haha. Men efter att ha levt dehar slusk boendet me 3544076 pers i en o samma lagga dar man delat allt bryr man sig inte mer om alla bakterier o skit man levt kring !

Hej da Gran canaria och hej Swe for har kommer jag !

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fest på fredag i luleåå..Cleo.se..haka på om du inte är för trött :p

2008-10-09 @ 09:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0