Nu så...

Har man hunnit landa här hemma under en vecka.. Kläderna börjar lukta rent och man har kommit in i vardagen som "arbetslös". Trivs än så länge. Men snart är man ute på nya äventyr :)

Sitter o dummar mig själv varför jag inte uppdaterat lite mer o skrivit allt som har hänt. Men där nere är ju hjärnan bortkopplad och man fattar ingenting så jag får väl gott nöja mig me de blogginlägg man klottrat ihop.
Till nästa resa kanske att man fattar!

På tal om de är man i full gång att smida nya resor, elr mer säsongsarbeten! Sommaren är bokad o klar för Mallis på Magaluf. kommer bli craaazy kul ! =)
Men innan dess blir de lugnt här hemma fram till jul, sen efter Jul antingen Norge ($$$) elr så jobba uppe i fjällen någerst ! Änn vetja jag inte men jobb hittar man alltid!
MEN, innan de ska jag på en kryssning till tallin i november. Magaluf reunion. Alla som vart där åker på den tydligen så de väl klart man själv ska på den fast man än så länge äger typ 0,000 kr! men leva snålt här hemma, som alla tror jag ska va så rik bara för att man bor såhär långt upp i sverige där man tydligen inte kan göra sig av me pengar (saken går ju att diskutera) borde jag väl få ihop pengar till kryssningen. åka sittandes på nattåg bland annat. haha!

Jepp jepp. Jag är sjukt nöjd me mitt liv just nu ! Så jäkla härligt fått se nå annat & träffat härliga nya människor !

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0