Tjenixen!

Har som helt tappa orken för att klottra här i bloggen, nåja ni läsare har ändå inte gått miste om någe vettigt :)

Nåja nu har praktiken sats igång, SKÖNT ! Jag är på hotellet här hemma i ökx, endast några skoluppgifter kvar att lämna in, å då de gjort så tror jag inte de går beskriva hur skönt de blir me att veta att allt är klart !

Annars så typ flyter de på för mig? iaf sakerna som åkt iväg pga av högvattnet! haha, där var jag allt rolig :P
(ni som inte förstår så är de högvatten så en massa saker/hus ligger i vatten)

Hejs :)

Kommentarer
Postat av: Moe

VA! ar det sa hogt vatten hemma? shit

2008-05-12 @ 20:32:48
Postat av: ida

vars ar det oversvamning? FAN, det vill ju jag ocksa vara hemma for och beskada....attans! haha

2008-05-13 @ 02:25:56
URL: http://idawennberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0