noll lust...

Att plugga, Har slutprov i historia imorgon och iida ska nu börja läsa en bok på 400 sidor.. Jippiejäjäj..
Min dag har var varit tråkig, på praktien har  man fått städa igenom stugornora på campingen =Slavgöra ! Så jag är som helt slut, inte blir man piggare heller av att sitta läsa om va männiksorna under medeltiden gjorde... 

Enda hjödpunkten för dagen måste varit/är :
 Dels att moa kommit hem efter sin planerade halvårsresa i barcelona men som visst blev 2,5 vecka för att hon blev uteliggare och hitta sig inget boende. 
Men så till Höjdpunkten, igår hittade jag på ica Hallonmunkar, Å de är en sällsynt vara ska jag säga er,
 så jag slog till på 1 (elr 2) som jag proppa i mig under kvällen,
 så sklart bad jag pappa köpa 2 till  yttligare för de var ju så attans gott
(jo, jag vet de låter ut som att jag är värsta fettot)
Så idag då jag sluta  fr. praktiken hade jag bara munkar i tankarna, springer typ hem och tar första tuggan,
meen märker att något inte smakar rätt, pappa hade köpt VANILJmunkar som jag inte gillar. 
Gissa om jag blev nå ledsen ?!
 Nåja nu är de köpt 2 till färska hallonmunkar så problemet är löst :)


Flåttmunk
 

Kommentarer
Postat av: Johanna Nilsson

Haha im sorry :) men jag e ju så dålig på att ta med en egen kamera så ;) Hurru, får du verkligen äta munkar i din diet ? ;D Puss*

2008-05-27 @ 22:14:08
URL: http://Yokoo.blogg.se
Postat av: AnnMary

Jo, nog kan jag göra en åt dig ;) Jag är gratis! ;D haha

2008-05-27 @ 23:10:12
URL: http://annmary.blogg.se
Postat av: ida

haha,, var det hallonmunkar du o aleksi slogs om? HAHHAA

2008-05-27 @ 23:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0