Jag vill mkt !

- Minska i antalet kg till sommaren :)
- Få hem de jag beställt :)
- Åka till lule shoppa&festa
- Söka "dedära" jobbet & hoppas få anställning på den orten
- Åka ner till Gbg i början av juli!
- Bartenderutbildning till hösten?
- Ta studenten !
- LEVA LIVET !


 

Vet ni va de roliga är med allt jag vill ? :D = jag ser inga hinder för något typ !
Nog för att vissa punkter var som vardagliga, alltså inge större problem, haha
Nåja skadar inte ha små planeringar.
Har fixat utväxten av Jessicas hjälp så nu känner jag mig nöjd för dagen!




Såg  förresten en Fanny hund häromdagen, Att jag sakner henne!
(Ida hon är inte ful!)


Kommentarer
Postat av: ida

haha, fanny var ju one of a kind ;) ak ner till gbg i juli och sa svanger ni forbi sthlm den 12 o plockar upp mig... great! :P

2008-05-21 @ 01:38:16
URL: http://idawennberg.blogg.se
Postat av: carro

om man läser din blogg & sen min, då ser man en liiiten skillnad ;)

2008-05-21 @ 14:44:13
URL: http://caarroekholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0