Gågna Helgen,.

Ja fasiken,

åkte då till Lule i fredas med ett gäng för att inta alkhol, vilket vi oxå gjorde. alla gnäller attt jag aldrig blir kanon, så nu väl då jag blev de får man väl höra de dagen efter ! var nu nöjda Hanna & alla att jag förengångs skull söp till gerält! :) har också kommit fram till att man ska inte ens tänka på ordet ångest dagen efter man har ju ändå en anledning varför man betedde sig så; man var full :)
Nä hörrni, märks att sommaren kommer, man blir helt en annan människa!,
 Nu nästa, Kanon på balen på freda här i ökx! :)

Lite bilder, ska lägga upp mer på pixen men måst köpa mig P först :)

 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Helt rätt Iida, det var ju satans kul att du var full :) Och nej du har rätt, ångest..vad är det?!

2008-05-27 @ 01:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0