igen...

Uppdatering redan samma dag! tror de aldrig hänt. Men ska man nå "toppen" får man ligga på hårt. Int nu för att jag på seriöst ska göra de, har mina trogna läsare Ida & cajjo, + nån ynkla till (?) som jag nöjer mig med.

har jag sagt att jag har en mat mamma? Som ni vet bor jag ju typ hos pappa som nästan aldrig lagar mat, nåja. Varje dag om jag inte är med å handlar elr lagar mat sj kommer de ett samtal fr pappa ca 17.50 varje dag och informerar om vad Gunvor har lagat för dagens. (hon lagar mat på ica och säljer de i portioner, ja ni vet) Idag ringde han och sa att de va fläskfilé gryta me ris, de lät ut bra (elr jag vet har ätit de ett antal ggr) så det har jag ätit till middag. Nu vet ni de oxå.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag läser faktiskt också din blogg!!! Sen igår, haha ;) Jag höll fan på skratta ihjäl mig..du låter precis som när du pratar. Klot Iida :) Pöss å kram

2008-03-06 @ 19:16:13
Postat av: Moe

Haha det är synd om dig gumman du kan få flytta till mig ;) Jo, det är nyttigare föresten men ack så jävla äckligt då är bulgur el. ris godare :)

2008-03-06 @ 20:07:09
URL: http://pahikkaaho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0