Gågna helgen...

fredagen bestod av filmittande, Heartbreak kid. inte alls någe bra tyckte jag. Sen på Lördag var de jobb som vanligt,
Emil & micke fråga mig om jag ville komma me upp till gve, men jag sa så glatt nej att jag inte ville med, ångrade mig så jag ringde Moa å de var lätt som en pannkaka få me hon så vi trampade gasen i botten och for. For till potte där de pågått konstant festande från fredagen vilket resulterade lite sliten lägenhet & människor. Stackars potte slocknade så vi stack utan han till O'lerarys. micke hann knappt kliva in så blev han inslängd till fyllecellen! haha.. Röven blev insläng i fyllecell freda natt så han och micke hade ett gemensamt samtalsämne, stackars dom oxå..
 Nåja vi andra festade på natten lång med biffens gossedjur "nasse". nasse gick tyvärr bort under kvällen, biffen sörjde så.. haha..
Sen dagen efter mådde alla som dom mådde, jag & moa hade kul åt i princip allt..  tex smarta jag, Jag står på balkongen på morgon och tittar på dundret, försöker hitta nå svarta prickar som då ska föreställa människor som åker. Jag konstaterar att jag ser fan ingen, Nå inte konstigt då kl var typ 8-9 på morgon. haha. Nämen en väldigt rolig söndag hade vi alla :)

är nå cp så jag får inte upp bilder, nåja de finns uppe bilder på pixbox! www.Hifa.pixbox.se


Kommentarer
Postat av: ida

mer uppdatering...tack!

2008-03-17 @ 22:03:44
URL: http://www.idawennberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0