Är jag äcklig ?

Nu ska jag berätta något roligt, Dehär me fizar/pruttar/gasutsläpp whatever ni kallar de, som kanske inte alltid luktar så gott. Så iaf var Ida hos mig igår, jag kände att jag var lite fiznödig så jag börja släppa lite små utsläpp och vifta dom mot Ida (vi gör så mot varann) Hon höll på dö såklart och genast då "luften" blivi ren igen släppte jag mig igen, haha väldigt roande ska ni veta ! Tillome jag tyckte dom denhär gången lukta lite väl mkt. Haha, Ja nu tycker ni säkert jag är jätte äcklig ? men vet ni va? jag bryr mig inte för fiza bör man annars dör man! Å ida var inte mkt bättre själv då hon i lördas släppte världens gas som att hon skulle utrota mänskligheten !
Sen en till sak dehär me då man släpper sig, Tex jag till Ida:
-Lukta!! (så viftar jag gasluften mot henne)
-ÅÅÅHH fyfan va de luktar!!!!!!!!!!!
så då är frågan varför luktar man fast man vet att någon fisit å ber en lukta på en ? För man vetju att de inte luktar gott... måst ju va nån reflex av hjärnan å lukta då man blir tillsagd att göra de, va vet jag..

Oj glömde varna "känsliga läsare", sorry.
Jag är på hög nivå onormal så ni vet!


Kommentarer
Postat av: cajjo

hahahahhahahah!

2008-03-05 @ 21:37:33
URL: http://cajjo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0