Jag vet dom som gillar mig,,

Vet ni ? jo MYGGEN!!! Jag blir helt crazy, på seriöst har jag typ 20-30 myggbett som int gör annat än besvärar mig & kliar.
Nåja, Norrlänning som man så stort ska vara, men myggen, meen myggen.
Tur man bor in tha big city Bränna med inte allt för många mygg, men nån jävel som ändå kommer sig in nånstans, å den jävla myggan hör man dess jävla surrande fast den befinner sig i andra sidan rummet tills den attackerar mig.. de magiskt sjukt irriterande.

MEN jag är glad iaf ! en speciell anledning, med de är en *hemlis*, tihii. Nä nu blev jag barnslig = tjött..
Ska ta o sova och stiga upp tidigt för en morgonsimmning i poolen innan jobbet väntar. flått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0