Same shit.

Jag är ju lika bra på att säga att "jag uppdaterar senare" eller "jag ringer upp snart"/"jag hör av mig", sorgligt men sant. De har mina närmsta fått erfara. Så mina uppdat om marknaden skiter jag i, glo på bilderna ist på pixboxen och avgör själva om ni tror jag haft en rolig helg :)

De jag vill säga med dehär inlägget är egentligen ingenting men eftersom snokare såsom jag själv vill ha  något nytt att läsa då man klickar in på samma sidor 349873 ggr dagligen så bjuder jag på lite skvaller. 

Jag har nu jobbat en vecka i streck, + en vecka till i streck, alltså 14 dagar i slutändan! utbränd? :O 
MEN, de lönar sig är ledig från Onsdag kväll kl 21.00 till Måndag 14.00, Perfa!! De blir Lulepartyt al weekend long samt åka hämta lite jordgubbar i Rovaniemi. Man kan ju fasen kalla de semester! :)  

Kanske jag tar o uppdaterar lite senare... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0