Jag har typ försovit mig..

Som vanligt, andra gången den här veckan typ (det bara onsdag)  Nä Iida nu ska du ställa telefon i andra ändan av rummet för nu går de inge mer dehär fjantandet. ÅÅÅHHH va ja hatar , jag menar ibland är de ju skönt då man försovit sig, nått att skylla på, men de fan inte roligt då man inte vill försova sig ! ! !
Värdelös jag är ! men inte värdelösare änn ida & Moa (spec ida...) som igår satt klapp kanon i storb, Så jag & nåra åkte 3-4 mil upp i skogen (säger jag som enligt kalixborna redan bor i skogen) och inspekterade dom. Ja va ska man säga, Jag ska inte bli arbetslös ! ;D

Kommentarer
Postat av: ida

KLANT! ;)

2008-01-24 @ 07:21:45
URL: http://idawennberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0