Alltså måndag...

Är nog den mest värdelösa dag, alla är små sura över att helgen är över.. Jag har som vanligt på morgon haft en planering av min påbörjade dag men som ganska så snabbt avviker planerna, som vanligt..
Har Iaf varit till Maria som har måttat mig hit & dit så nu börjar hon med balklänningen ! :D , elr först då mallen.. 

På tal om balen som sakta men säkert närmar sig (om 5 mån) Så har jag ingen balkavaljer änn, men de löser sig, ingen panik (?), De jag däremot anser är panik är hur jag kommer orka.., Balen är Torsdag 12 juni (alltså är studenten FREDAG DEN 13:E!) . om vi säger såhär, åker hem fr balen kl 2 på natten, hemma 3, sover till 4, vaknar, fixar hår&smink å allt igen, åker tibax ti kalix 7, i kalix 8 för champagne frukost & utspark sen fest så länge till jag slocknar. Kommer blir väldigt pressat tidschema ;) men men man tar ju bara studenten en gång ! Sova hinner man göra i graven ! Men jusste, vars ska studentfikat komma in, måst jag åka hem en gång till under dagen ? :O

:-)

Kommentarer
Postat av: ida

gör som jag och ta fikat nån dag efter, då kan du vara klapp hela dan! :D

2008-01-22 @ 09:09:38
URL: http://idawennberg.blogg.se
Postat av: I

Hahahahaha, vad söt du är som redan börjat planera, GULLUNGE, det är senare huvudvärk ju ;)

2008-01-23 @ 11:56:13
URL: http://idabergeskans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0