Perjantai...

Alltså fredag översatt. nice nice, lyckades försova mig sista skoldagen nu innan lovet och orkade inte sen ta 11 bussen för att följa me som tolk :/

Så idag har jag varit till mamma, tog me mig några byxor jag skulle sy in. Som alltid ska jag först införa en kontroll åt hon så hon får bedöma hur dom sitter, hennes svar är alltid, -Dom där sitter ju redan nog tajt! men inte i mina ögon. Hon gick endast på att sy in ett par byxor såå nu ska jag anlita Linnéa att göra andra byxan! :-)

Alltså mamma bor int långt bort, ändå är jag aldrig där, typ varann vecka och gud vet när jag sov där sist, Stackars mami :/ måst vara mer där känner jag. Men de blir som så att man hellre är in tha city än hos hon. Vilket problem jag har för att bo ökx! jag menar 5 km är ju ingenting, är som att jag bor i sthlm och inte is åka tunnelbana 5 km till mamma för att de där dröjer typ en 1 h att färdas dit, ja ni fattar ? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0