Min Kära Farmor...

Har Idag på morgon somnat in :-/ , Men som sagt till åren var hon så hon har det bra nu.
Var och hälsade på hon i Lördags, var först påväg att inte fara men som tur var for jag.. var också nu ikväll och tog farväl, hemskt men ändå skönt på någe sätt...
Världens bästa Farmor, bott 20 m ifrån henne i hela mitt liv, som barn (elr ja alltid) sprang man allti över till hon, fick 5 kr typ (mkt pengar...) sprang till fenix och köpte smågodis, "farmors" maten, bästa mjukakan, bästa bullan, ja allt... fast den farmor "förlorade" man för några år sedan, fast de ju dom minnerna som är bäst..

Vila i frid Farmor !


Kommentarer
Postat av: ida

snuffan :(

2008-02-05 @ 12:10:41
URL: http://idawennberg.blogg.se
Postat av: Josefin

Ja, visst är det den farmor man minns. Som stod i köket och lagade gomat. Birgits kök är hemmets hjärta. :) Många kramar. (jag har också bloggat nu)

2008-02-07 @ 11:34:57
Postat av: I

Nåå vad jobbigt ! Tänker på dig !

2008-02-13 @ 15:55:15
URL: http://idabergeskans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0