Idag är en bra dag och dålig dag!

Ligger och sover då telefonen ringer, ärrendet gäller om jag vill jobba på haglöfs i haparanda nu innan jul, Hur bra är inte de på en skala 1-92498 att blir uppväkt av?! :-) jihoo, imorrn åker man till happis ska  jobba, sen hela nästa vecka & dagarna innan jul.
Så tackar Linnea L! :)

Men till de dåliga då, pappas skitbil går inte igång o jag måst ha bil imorrn till happis då jag ska fortsätta jobba på kvällen i affärn då de nattöppet. Så de ett problem som måst fixas.
En till dålig sak är att jag fått svar från ett ställe i Levi där jag sökt barjobb, de tyckte jag hade för lite erfarenhet :/ Jävla skit. Får hoppas jag får på nått annat ställe.
För nånstans måste man ju starta och skaffa erfarenhet?!






Kommentarer
Postat av: cajjo

du har fått en utmärkelse, kolla min blogg ;D

2008-12-11 @ 19:02:53
URL: http://www.cajjo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0