ny vecka, nya tag ?

-,-,
 
mkt har väl inte hunnit hända heller. Helgen var lugn och jag satt bakom ratten en stund, plågade mig igenom en natt som var underbar men, vilket självplågeri, jobbat,  o jaa. de var väl allt ?
Nästa helg blir de att avbrya traditionerna på helgsaktiviteter. Jag ska flyga ner till sthlm på lörda, åka bil hem på Sönda. Allt man hinner göra att gå ut på Lördan med gänget  som kommer hem fr. turkiet! kan ju inte bli mer än bara onödigt kul?!
verkligen nått som behövs för att avbryta tankarna som jobbar sönder hjärnkontoret mitt.
 
Fan, nu har jag ju skrivit dehär. Alltså nu kan jag inte banga ur och börja snåla. Nu bokar jag.

Kommentarer
Postat av: carro

aha okej. fan! jo men då ska vi kanske till luleå och festa. för josse flyttar måndagen efter det. men du får lov att följa med då !:D

2008-08-19 @ 18:00:28
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0