Ja de var de...

Skrev ju ett så fint inlägg om gågna helgen som plötsligt försvann så jag sket i skriva om igen, och nu hittar jag ju de i utkast. Smarta jag, Äh is inte publicera de för förra helgen var ju förra helgen.
 
Sitter just nu på jobbet. cirkus 2-3 veckor kvar till campen stänger. Sen vet jag på riktigt inte vad jag ska göra. Har ju lite planer jag spånar på så de löser sig ju alltid på ett elr annat sätt.
Som alla märker tycks ju sommarn ha paserat. Och ja, trist men ändå mysigt me höst. Spec då man har någon att mysa med ;)
 
Sen så är de annars ganska lugnt i livet mitt, igår intog jag ett projekt att skruva ihop en byrå som pappa köpt för att slippa se mitt rum överbäddat i kläder lite här o där. haha. Lättare sagt än gjort. Och hjärnkontoret har gått på full rulle av att läsa av förbannade ritningen, så för att ha fått ihop den krävdes 3 ommonteringar till att den nu börjar likna en byrå :) haha.
Allt jag köper härnäst ska vara färdigmonterat :P

helgen blir lugn, blir att jobba och sen ska jag och moa vara barnvakt på Lördag! Vi ska hitta på en massa bus me barnen! Tjoho va skoj!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0