Red Bull

Var/är nästa sak som ligger här på databordet.
Nå nu tänkte jag göra ett seriöst inlägg, får se hur de slutar.

Om jag först skulle ta och berätta om Rovaniemi resan vi gjorde turism klassen. Riktigt kul tripp måste jag säga. Hälsa på Jultomten och titta omkring oss i tomtelandet gjorde vi först, sen resten av första dagen bestod sen av att shoppa förutom jag som stack och hälsa på mormor & morfar :-) men nå hann jag hitta nå kläder iallafall. Sen kom kvällen insmygandes :P Åt middag på en restaurang som hade nå hamburgar special, jaaa de kan man verkligen säga de hade. Hamburgaren såg ut som ett skysprapa då de var satt på allt möjligt, men fy fasen så gott de var ! Sen så verka ut att vi fick klartecken att vi fick dricka för lärarna (vilket vi inte trodde vi skulle få eftersom vi elever hade guide-upddrag) Så de väl klart vi börja dricka. Satt & pimpla drinkar & billi öl till de var dags gå ner till favvo stället Doris som även var i samma huset som hotelle så inte lång väg hem ;) Ryktet spred sig snabbt verka de ut som att vi va svennebananer. de trilla en & annan öl till oss alla av killar, billigt billigt för oss. haha. Sen så fick man agera som tolk då killarna sög på tala svenska & inte våga tala engelska. haha
 Sen hur mkt var o en har sovit är beroende på vem man frågar ;) nämen jag var duktig och la mig vi 3 så värst mådde jag inte :P 
 Nästa dag var väl lite tyngre för oss en del ;P Vi var och såg på ett universitet, skolan jag kanske ska gå på :) internationell om turism, intressant.. Men sen då, världens öde i bakfyllan= Gå in på ett museum! Inte nog me de, en lång jävla gång omringat av glas typ och en trevlig brinnande planet som stekte på, så på seriöst typ 40+ grader inne, inte just att man ville dö där inne. Så de var tungt. Men sen var de hemfärd vilket kändes ut skönt men ändå tråkigt, är ju kul vara ute på äventyr ! nog för att inge var ju precis nytt för mig då Rovaniemi är som en andra stad för mig.
Sen så hoppa jag direkt på nästa buss till lule så där har ju vart hela helgen som chaffis & såklart vart me killen :) Så något skönt komma hem igår efter 5 dagars resande då man bott i en väska känndes de ut som :P

Idag då, måndag. Faktiskt haft roligaste måndagen på länge. elr börja skit me Sv B nationella muntligt. Men sen jag & snille Moa kom på att vi ville rida så klart vi gjorde de, åkte till Johanna och red på islands hästar! svin kul då jag int vart upp på hästrygg på typ 1,5 år då jag flög av sandras häst.
Nåja såklart fick jag den pigga hästen & moa världens lataste. Så jag for iväg i racerfart i tölt dessutom vilket då jag aldrig ridit, försökte få stopp på hästjäveln men icket, Moa & johanna hörde mig int ens nå mer då jag skrek efter hjälp eftersom jag var så långt fram som jag börja på tänka på att ta självmord genom att hoppa av i farten. haha. Men tillslut stanna Henndig som hästen hette (?) Så jag klara mig iaf från att flyga av ;) Nåja träningsvärk i rumpan lär jag få av allt skumpande. haha.. 


image17
Här ser ni mig, haha. världens bästa hållning- INTE

Nåja nu får de duga, blev ju ändå hela långt :)
Mer bilder fr rovaniemi, ridningen + annat skräp finns på pissbajsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0