Miniräknare

Alltså rubrik är ju de man har svårast me, så fantasi lös är jag så de finns inte, Därför fick de bli de första jag ser framför mig på databordet vilket då är en miniräknare.

Ledig dag från skolan idag, brukar väl int vara mer än skönt som man säger, vilket jag håller med om oxå.
På onsdag åker vi till Rovaniemi me turism klassen, ska besöka tomtelandet (där jag ska guida runt) , andra ställen, skolor å shit. Kommer nog bli kul. Vi ska även övernatta onsdagen då (vilket är lilla-lördag) så klart som fasen vi ska besöka Doris Night som ligger i samma hus som hotelle vårat :) Men som sagt vi är ju där på "jobb" så de blir en nykter kväll. Måst ta och ringa upp mina friends dära så man hinner träffa dom nån minut ! =) Har ju inte tagit mig dit på egen hand sen dec då jag var dit och praktisera, dålig stil jag vet. haha..

Åk jak äR glat idak föR at Bjön komMer hitt på nåkra timMar ! =) 
 HAHA, bara för att jag skrev timmar nu börjar jag räkna på miniräknaren när jag träffa/såg han sist. De blir cirkus 115 timmar sen.
jag är ju allt för rolig.

Kommentarer
Postat av: carro

du är kär & det skrämmer & äcklar mig på samma gång ;)

2008-04-12 @ 01:36:31
URL: http://caarroekholm.blogg.se
Postat av: ida

Jag SPYR om jag matse lasa rubriken miniraknare en gan till nar jag gar in pa din sida! Haha

2008-04-16 @ 04:18:26
URL: http://www.idawennberg.blogg.se
Postat av: cajjo

har du dött eller? ;D

2008-04-18 @ 17:37:00
URL: http://cajjo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0