En kväll i kalix.

hej på er. 

 Ang. De-där-jag-inte-is-nämna-namnet-på säger jag bara: ingen kommentar. Räcker med att säga att man suttit på b4 halva kvällen och surplat latte. haha
Skulle även "styla" inför cajjo,allex & mari me att visa att jag kan dra krycka, körde in på parkering och försökte få till de och pricka in sladdningen på de få ställen de fanns kvar is på. Å hej bara säger jag, haha.. får nog ta och lära upp mig mot nästa vinter :P haha. 

Nu ska jag och cajjo gå leva rackarns i sängen! ;)
Nu har jag nog inge mer kul att skallra så härmed förklarar jag finito och gnatt.  

Kommentarer
Postat av: allex

nu har det ju blivit vinter igen jerry ;) så upp till bevis ;D

2008-04-09 @ 20:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0