Hej Alla..

Min första praktik idag :) och som första dag måste man ju säga har varit väldigt rolig& intressant , allt från att skriva intyg till turister att ha passerat polcirkeln, Svarat fel i telefon, till att träffat en virrig men intressant 50 årig kvinna från New jersey. Under bussresan påväg hem satte hon sig brevid mig (eftersom hon pratat med mig tidigare då hon frågat mig nå i infon) och under loppet av 20 min hade hon berättat om sitt liv, Hon var på resande fot runt världen, just nu i Rovaniemi för att se tomten som varit en barndomsdröm, hon hade en dotter som var alkis, hon själv är "hemlös" då exmaken äger huset, fast ändå bodde hon ibland på hawaii någonstans på något sätt  och hon skulle tills pengarna tog slut resa + plus att polisen var iblandad i nå jag hörde inte vad som var en anledning varför hon inte "bodde" i usa mer.
Hon hade ett fullt block med kontakter till människor hon träffat världen över, så jag gav ju hon min mail också, Fårse om hon skickar nå om hennes liv :) För hon var ju på nå sätt som härlig, intressant liv om inte annat :)

Nå ja, nog om Dhorety som hon hette.. Hej Svejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0