hej Alla !

Har som int kommit igång att skriva här, för det är de ena med de andra, jaja nu händer iaf.
Sista veckan på skolan nästa vecka, och saken är den att man än en gång har rester och än en gång undrar och klurar hur hösten hips vips ändå gick ganska fort fast man tycker de dröjt år och dar. 
I och med då att skolan tar slut för denna termin åker jag då till Rovaniemi till tomtens land för praktik i 4 veckor fram till Jul. men kommer ju att komma hem nån helg, bla för att jag Iida Larson ÄNTLIGEN ska fylla 18 ! som man väntar...
 Var till Finland förra helgen på kalas så vi for förbi där jag då ska praktisera och samtidigt som  jag såg några kasta snöbollar på varandra (helt överlyckliga av snö), några andra tog foton och ja allt som då en turist gör förstod jag att det är sådana här människor jag ska se på dagarna i ända som är helt fashinerade.  Men vadå vi är ju också turister då vi är hos dem och ser lika dumma ut, som om vi ser sol och blir brun första gången i våra liv, som exempel. Nä man får nog och jag tror det blir väldigt kul och lärorikt :)
Tror nog jag också måste skriva en önskelista till tomten och köpa ett foto då man sitter i tomtens knä ;) haha.

Va mer då, Ja helg nu och imorgon jobb hela dagen, ska för min del premiär jobba på vippa med slynorna :P Antar jag oxå kommer bli en ;) .kvällen: middag med skvaller & alkohol med Ida,Ida, Jag och Sandra + säkert nån till ,blir nog tufft för sandra hålla reda på 3 st Idor omkring sig :P

Nä nu fick jag ju iaf lite kladdat ner här.
/I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0