mina planer framöver...

Går lysande ! åker på fredag back to Rovaniemi, ut och festa, lördag blir jag uppplockad av min kusin och hans kompisar från södra finland, fortsätter bilfärden upp till Levi där de blir att fira nyår ! Stannar där ett par dagar till tis elr ons, sen tillbaka till Rovaniemi där jag stannar igen ett tag, sen slutligen hem mot helgen då därefter skolan börjar :/ buhuu.. Men men, Mitt liv är så BRAAA!!!

Kommer uppdateringar, kommer ju trots allt bli otroligt kul bo tillsammans i en stuga jag , min kusin och hans 7 killkompisar... hehe, konstant festande nåra dygn, ja säger inge annat än SKÅL !

Annars, Julen förbi och snäll har man ju även varit detta år :) igår var de premiär på hotellet, trevlig kväll de oxå :)

Sköt om er, GOTT NYTT ÅR ALLA !
2007, var/är ett bra år, men vi går mot bättre tider ! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

jaha.. ;)

2007-12-28 @ 16:49:52
URL: http://kallahennesanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0