Love is Wicked...

tror man kan säga så, hmm :/  I don't know anything no more.  Hela  jag är wicked.

Nåja nu över till min dag, Vaknade kl 8  bakfull som  få , träffade min äldre kusin och hans tjej  på en bar  igår.. Trevligt som tusan eftersom första gången umgås utan "familjen" , spelade biljard men gick inte så bra eftersom mitt sikte tveka lite ;) dom tog mig senare till en ny nattklubb jag inte varit på, var väl ok men tycker bättre om dom andra jag varit på. Kl.10.00 hade jag tid för min "skönhetsbehandling" jag fått i present av mami. Rengjorde mitt face på djupet , var både avslappnande samtidigt som de pina lite ibland, iaf där låg man bakfull och halvsov och lukta sprit. haha.
Sen då, packade alla min stufs för att slutligen bege mig hem med bussen, resväska dragandes, min axelväska som vägde 1 ton slängades överallt plus en påse me skor som inte längre fick plats pga nyinköppta varor , slutligen efter pustande/flåsande kommit mig till busstation väntade jag, väntade och åter väntade jag på bussen. var är den ? :O
Jo saken klargjordes helt enkelt jag hade missat bussen. Det var nämligen så att jag skulle ha åkt med en annan buss än den jag vanligen åkt med, och inte visste ju jag de, så det var inge annat än att pallra tillbaka hit till lyan med alla väskor (något irrrriterande).... Så direkt jag kom tillbaka till lyan slocknade jag i soffan pga utmattning. så kan de gå. Nåja nu vet jag på vilken brygga jag stå på imorgon på morgon.


Tjillevinken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0